DOLNOŚLĄSKI FUNDUSZ ROZWOJU SP Z O. O.
al. Kasztanowa 3a-5, 53-125 Wrocław
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. KONTROLI I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. jest wyspecjalizowaną regionalną instytucją finansową, której celem jest zbudowanie na Dolnym Śląsku trwałego wieloletniego sytemu finansowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. W praktyce Spółka ma za zadanie organizować programy wsparcia dla dolnośląskich firm w oparciu o finansowe instrumenty zwrotne, tj. pożyczki, gwarancje, poręczenia, instrumenty quasi-kapitałowe i kapitałowe, a także poręczenia kredytów, leasingów, transakcji faktoringowych i wadialnych. Przekazywane przedsiębiorcom środki powracają do funduszu i są ponownie inwestowane w rozwój dolnośląskiej gospodarki.
Poszukujemy Specjalisty ds. Kontroli i Sprawozdawczości, który będzie odpowiedzialny za monitorowanie realizacji programów wsparcia dla dolnośląskich firm, przygotowywanie analiz i raportów oraz zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi regulacjami. Do jego zadań należeć będzie również współpraca z partnerami instytucjonalnymi oraz doskonalenie procesów kontrolnych i sprawozdawczych w ramach funduszu.
Twoje zadania:
- Organizowanie i przeprowadzanie kontroli zewnętrznych u Pośredników finansowych,
- Formułowanie wniosków i sporządzanie dokumentacji pokontrolnej oraz opracowywanie okresowych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
- Inicjowanie potrzebnych działań w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami,
- Udział w kontrolach/wizytacjach w trakcie procesu aplikowania o wsparcie,
- Analiza wyników kontroli wykonywanych przez inne instytucje i podmioty,
- Przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach i ich rozpatrywanie,
- Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie działań niezbędnych do ich prawidłowej realizacji,
- Uczestnictwo w procesach zarządzania ryzykiem i oceny systemu kontroli wewnętrznej,
- Wspieranie innych zadań w zakresie prowadzonych czynności kontrolnych,
- Wykonywanie czynności sprawozdawczych i raportujących.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne/matematyczne/ statystyczne/prawnicze),
- Obywatelstwo polskie,
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze rachunkowości, finansów oraz podstaw prawa gospodarczego,
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Mile widziane doświadczenie przy wdrażaniu instrumentów finansowych pochodzących ze środków publicznych oraz znajomość zagadnień z zakresu pomocy publicznej.
Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy – pełny etat;
- Miejsce pracy – stacjonarna w siedzibie Spółki;
- Rodzaj pracy – praca biurowa, przy komputerze, wymagająca samodzielności;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do 28 kwietnia na adres e-mail:
Każda przesłana aplikacja zostanie poddana wnikliwej analizie, jednak zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-125) przy al. Kasztanowej 3a-5 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko zawarte w ogłoszeniu”.
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU W PROWADZONYM PROCESEM REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, al. Kasztanowa 3a-5, 53-1125 Wrocław;
- Inspektorem Ochrony Danych jest Katarzyna Gajer. Można się z nią skontaktować poprzez adres: e-mail: iod@dfr.org.pl;
- Państwa dane osobowe przetwarzane są/będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
- Dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego), będą zamieszone w Biuletynie Informacji Publicznej, przez okres co najmniej 3 miesięcy. Ponadto dane kandydatów mogą być również przetwarzane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej;
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane osobowe zgromadzone w obecnej procedurze naboru będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 4 miesiące. Przy czym w przypadku zatrudnienia kandydata, jego oferta zostanie odłożona do akt osobowych natomiast pozostałe oferty, w terminie 4 miesięcy od zatrudnienia ww. osoby, będą odesłane;
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; - Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania;
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu Pracy, art. 6 ust. 1, 3-4 oraz art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.